Tuesday, 9 August 2011

penJUAl tepUng peLIte u!!!

HaI.haI.haI..rInI AKU NAK CITE paSAl pengaLAmaN puase ...sebelum tu,saya Dngan penuh semangat dah over konpiden,nak ucapaK SELAMAT BERPUASE .pada2 kawan2..aHAhaHA..


 
     haaa..kowang nmpK pic nie...nie lah dye...TEPUNG PELITE
      haaa..nie aku nak cite bnde nie lah..

 taun bile ye..AKU pon dh lupe..aKU tlg datIN SALLY(mak LELA ) niage bnde NIE...perhhh malu kot awl2 tu,tApi wat2 rilek je kan...HAHAH...sedangkan kaw2 malu do..awl2 tu meman MALu lah..tapi dh lame2 tu ok dah...aKU klo nak g niage je,mstI Aku plih tempat jauh2 bazar nye..slalu kat pelabuhan lAh..kalW DEKAt2 kampung,mmg hampeh punye.,raMAI penyebOkk.....dpt plk mber2 raPAt nmpk..memang kau kene bahAN pida OI...hahahha..biLE DH KANTOi aku niage kueh nie ngan mber2 rapat aku(lela,pika,eca)perhhh mmg keco lah...dak2 skolH pggil kiteowG ratu pelite..memamg kuang ajoo nyee..hahahaah..tapi glMOUR TU..haha..


 haa....HArge BNDE nie 5 due InggiT je.KALau SinggiT DAPAT 3 LAH...murah KAn...haHAhah...raMAI2 owg Yg blI,.MMG AKU x lupe cite BUDAK 2 owG NIE...bdk kecik..UMUR Blum akU PASTi lagi lah...dye kalaw dtG msti nak bLi 2 inggit tapi asing2...kowang paham x,aku ckp niE..HAA CMNi..kalaw dowang BLI 2 inGGit ,jadi dpt 5..so dowanG bli lah singgit2..jadi klo singgi 3,kalo lagi singgit 3 lah..JADI bdk tu dpt lah 6 biji kueh NYE.hahhah..bdk tu pndai kan..TApi aku x kesah Pon..sbb x baik kite kedeKUt KAN.HAHAHAhahaha....


kalAW TANg NAK KAT2 BUKe,MMG TRADISi bazar Nie.bg juaLAN lebiH TU Kan penJUAL2 laIn kan..HAA...tang NIE AKu suke,,,SBB KAn..agak2 akU NK MKN roti joHn ke,ayam ke,ape LAGi aku ngn mber2 akU POn ngaN HATi yg mulie lagI SOPAN,BG tePung pelITE KAT dowaNG,ACA2 nye mstI DPt ganjaraN BLiK KAN.hahaha...jahat kan jahat kan...mcm x ikhlas kan...HAAHAHAH...ikhlas..ikhlas..niee...mmg teKnIK NIE,MENjADi KOT...HAhahHA....memANg buke DPT SEDAP2 TAu....hahHHA

kate OWG smbIL MENYELAM MINUm aIR KAn...haaa..alanG2dh niage NIE,ape agii..cuci mate.cuci mate.HHAHhahHhaHA....taPi ITu suME SEketIKa je,,Sbb yG  paSti  berapA gmbireNYE niege BIle juaLAn tu lakU..HAhahahh...pasTu dpt upaH tu...bpe INggit Aku lupe dh...nie lah cerite aku tenteng,aKU DH TEpUNG PElite....THANk DATin saLLy..:)









NIE laH SI perjUAl tepUNG peLITE mse DLu2..ape2 mcM,ayu2 x??HAAHAH...ahah

2 comments:

  1. hahaha... kak nak tpung pelita 2 inggit... asing2 taw....

    ReplyDelete